شرایط استفاده نقاشی ساختمان از خدمات شبکه

لطفا به دقت شرایط استفاده از خدمات توسط هنرمندان و اساتید نقاشی ساختمان شبکه نقاشان ایران را مطالعه نمایید. این متن حاوی شرایط و قوانین حاکم بر استفاده از خدماتی است که شبکه نقاشی ساختمان قیمت به مخاطبین و کاربران خود از طریق دامنه  ارائه می کند.
 نقاشی ساختمان آخرین نسخه‌ی این متن همواره در دسترس است و مخاطبین می‌بایست بعد از مطالعه‌ی دقیق و آگاهی کامل از آخرین نسخه‌ی این قوانین از خدمات هزینه نقاشی ساختمان  استفاده کنند. شما با استفاده از امکانات شبکه اعلام می‌کنید که از تمامی این موارد آگاهید و با آنها موافق هستید، هرگونه برداشت شفاهی یا کتبی در خصوص مندرجات این متن مردود بوده و تنها منبع استناد، آخرین نسخه‌ی همین متن خواهند بود.

سایت های زیر مجموعه شبکه نقاشان ساختمان
شبکه نقاشان ایران: به تمامی اطلاعاتی که امکان استفاده از آنها برای هر کاربری از طریق پروتکل و نام  سایت های زیر مجموعه و دامنه‌ی  و یا هر زیر دامنه‌ی دیگری از این سایت وجود دارد، اطلاق می‌شود.
مخاطب: هر فردی که به هر شیوه‌ی ممکن مطالب شبکه نقاشان ایران را قیمت نقاشیمرور می‌کند و یا به هر نحو دیگری از آن استفاده می‌نماید.
عضو: هر نقاش ساختمان که پس از عضویت از خدمات شبکه نقاشان ایران در جهت معرفی آثار خود , معرفی خدمات خود و نمونه کارهای نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمان در شهرستانها , نقاشی سه بعدی ساختمانی و.. استفاده می‌نماید.

شرایط عمومی ثبت نام هنرمندان در شبکه:
 استفاده کننده ها و شرایط ثبت نام هنرمندانلیست قیمت نقاش در شبکه اععم از نقاش ساختمانی یا نقاش هنری : دسترسی، ارائه خدمات و سلب مسولیت: شبکه نقاشان ایران تلاش دارد تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن ارائه نماید و در بروزرسانی امکانات سایت مطابق با نیاز کاربران اقدام نماید ولی این خدمات نقاشی ساختمان را بدون هرگونه تعهدی ارائه می کند. ما در مورد تعلیق موقت یا دایم خدمات سایت، خالی از اشکال بودن آن، تغییر، از بین رفتن اطلاعات قرار گرفته روی این سایت، رفع اشکالات یا تطابق آن با نیازهای شما تعهدی نداریم و شبکه نقاشان ایران حق تغییر، تعلیق موقت یا دائم خدمات خود را، در هر زمان و به صلاح دید خود (حتی بدون اطلاع قبلی) برای خود محفوظ می دارد.
ب) شبکه نقاشان ایران خود را لیست قیمت نقاشی مجاز به کنترل مطالبی که بر روی سایت قرار داده شوند می داند ولی خود را ملزم به این مسئله نمی داند. مسئولیت کلیه مطالب منتشر شده بر روی سایت به عهده مولف مطلب است و مولفین نباید مطالب نامناسب را بر روی این سایت منتشر کنند. شبکه نقاشان ایران مسول انتشار مطالب نامناسب و یا خسارات احتمالی وارده به دلیل انتشار مطالب بر روی سایت نمی باشد.
ج) شبکه نقاشان ایران می تواند در صورت تخلف اعضا از قوانین سایت، ارائه خدمات به عضو مربوطه را معلق یا عضویت فرد را به طور کامل لغو نماید.لیست قیمت نقاشی ساختمان خود را موظف به توضیح علت این موارد نمی داند. همچنین شبکه نقاشان ایران می تواند با درخواست قانونی نهادهای قضایی جمهوری اسلامی ایران، اطلاعات فرد متخلف را در اختیار نهادهای قضایی قرار دهد.

Comments

Popular posts from this blog

خدمات تخصصی تزئینات داخلی

نقاشی ساختمان چگونه انجام می گردد ؟

آیا می توانید پول خود را با آبیاری آب چاه صرفه جویی کنید؟